Дистанційне навчання закладу організовано
на платформі Google Classroom
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти Білоцерківської гімназії № 7
Оцінювання результатів навчання здобувачів освіти 1-4 класів здійснюється відповідно до наказу МОН № 813 від 13.07.2021р «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти» (https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-zatverdzhennya-metodichnih-rekomendacij-shodo-ocinyuvannya-rezultativ-navchannya-uchniv-1-4-klasiv-zakladiv-zagalnoyi-serednoyi-osviti) та Державного стандарту початкової освіти.
Отримання даних та формулювання суджень про результати навчання учнів здійснюються у процесі формувального та підсумкового оцінювання.
Оцінювання результату особистісних надбань учнів 1-2 класів класів виражається вербальною оцінкою, учнів 3-4 класів – рівневою оцінкою.
Формулювання оцінювальних суджень, визначення рівня результату навчання здійснюється на основі Орієнтовної рамки оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів ЗЗСО (Додаток 1 до методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти)
Оцінювання навчальних досягнень учнів 5-х класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти здійснюється відповідно до Наказу МОН № 289 від 01 квітня 2022 року «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти».
Оцінювання навчальних досягнень учнів 6-9-х класів здійснюється за 12-бальною шкалою відповідно до наказу МОН України від 21.08.2013 № 1 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти» (https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v1222729-13/conv#n83 та Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 р. № 1392 "Про затвердження Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти"
Оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюється за 12-бальною шкалою.
Змістом вимог до оцінювання є виявлення, вимірювання та оцінювання навчальних досягнень учнів, які структуровані у навчальних програмах, за предметами.
Відповідно до ступеня оволодіння знаннями і способами діяльності виокремлюються чотири рівні навчальних досягнень учнів: початковий, середній, достатній, високий.
Початковий рівень, коли у результаті вивчення навчального матеріалу учень:
- називає об'єкт вивчення (правило, вираз, формули, геометричну фігуру, символ тощо), але тільки в тому випадку, коли цей об'єкт (його зображення, опис, характеристика) запропонована йому безпосередньо;
- за допомогою вчителя виконує елементарні завдання.
Середній рівень, коли учень повторює інформацію, операції, дії, засвоєні ним у процесі навчання, здатний розв'язувати завдання за зразком.
Достатній рівень, коли учень самостійно застосовує знання в стандартних ситуаціях, вміє виконувати певні операції, загальна методика і послідовність (алгоритм) яких йому знайомі, але зміст та умови виконання змінені.
Високий рівень, коли учень здатний самостійно орієнтуватися в нових для нього ситуаціях, складати план дій і виконувати його, пропонувати нові, невідомі йому раніше розв'язання, тобто його діяльність має дослідницький характер.
Кожен наступний рівень вимог включає вимоги до попереднього, а також додає нові.
ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
-
Учні, які здобувають освіту з використанням технологій дистанційного навчання, обов’язково проходять формувальне, поточне, підсумкове (тематичне, семестрове, річне) оцінювання.
-
Оцінювання може відбуватися очно або дистанційно (з дотриманням академічної доброчесності).
-
Оцінювання результатів навчання здійснюється відповідно до критеріїв, правил і процедур оцінювання здобувачів освіти.
-
Результати досягнень фіксуються у класних журналах та свідоцтвах досягнень.
-
У класному журналі зазначати режим проведення конкретного навчального заняття. Відмітка про відсутність учня може робитися лише під час навчального заняття в синхронному режимі. Проведення всіх занять датується відповідно до календарно-тематичного планування.
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
-
Одним із важливих принципів забезпечення якості освіти під час дистанційного навчання є академічна доброчесність, як сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися суб’єкти дистанційного навчання з метою забезпечення довіри до результатів навчання.
-
Дотримання академічної доброчесності педагогічними працівниками передбачає:
1) посилання на джерела інформації у разі використання ідей, розробок, тверджень, відомостей;
2) дотримання норм законодавства про авторське право і суміжні права;
3) надання достовірної інформації про методики і результати досліджень, джерела використаної інформації та власну педагогічну (науково-педагогічну, творчу) діяльність;
4) контроль за дотриманням академічної доброчесності здобувачами освіти;
5) об’єктивне оцінювання результатів навчання.
-
Дотримання академічної доброчесності учнями передбачає:
1) самостійне виконання навчальних завдань, завдань поточного та підсумкового контролю результатів навчання (для осіб з особливими освітніми потребами ця вимога застосовується з урахуванням їхніх індивідуальних потреб і можливостей);
2) посилання на джерела інформації у разі використання ідей, розробок, тверджень, відомостей;
3) дотримання норм законодавства про авторське право і суміжні права;
4) надання достовірної інформації про результати власної навчальної (творчої) діяльності, використані джерела інформації.
КОРИСНІ ПОКЛИКАННЯ
Організовуючи дистанційне навчання вчителі можуть скористатися методичними рекомендаціям
Дистанційна школа "Атмосферна школа" надає безкоштовний доступ до пакету "Слухач" із готовими навчальними матеріалами, які можуть використовувати й учителі
РЕСУРСИ ЗІ СТВОРЕННЯ ПРЕЗЕНТАЦІЙ
https://www.canva.com
https://prezi.com
https://www.beautiful.ai
РЕСУРСИ ЗІ СТВОРЕННЯ ТЕКСТІВ, ЗАВДАНЬ, ІНФОРМАЦІЙНІ РЕСУРСИ
https://www.classtime.com/uk/
https://kahoot.com
https://quizlet.com
https://learningapps.org
https://study-smile.com
https://naurok.com.ua
https://miyklas.com.ua
МАТЕМАТИКА
https://www.matific.com/ua/uk/home/
https://disted.edu.vn.ua
https://uk.khanacademy.org
http://uklasi.com.ua
http://formula.co.ua/uk
https://vchy.com.ua
МОЖЛИВІСТЬ НАКЛАДАТИ НА ВІДЕО ТЕСТИ АБО ІНШІ ЗАВДАННЯ
https://ed.ted.com
https://edpuzzle.com/?fbclid=IwAR3hsOxzcQ4vAU5vQV18N1Qj_FCLruB0Zagt7NB7o4qZZmho_5j0taw1EXM
https://ru.islcollective.com
ПЛАТФОРМИ ДЛЯ ОНЛАЙН-КОНФЕРЕНЦІЙ
https://zoom.us
https://hangouts.google.com
https://www.skype.com/uk/
https://products.office.com/uk-ua/microsoft-teams/group-chat-software
https://www.webex.com
ІНСТРУМЕНТИ ВЗАЄМОДІЇ З УЧНЯМИ
https://www.classdojo.com (особливо рекомендовано для початкової школи)
https://classroom.google.com
https://www.google.com/intl/ru_uA/docs/about/
https://ru.padlet.com
ВІДКРИТІ РЕСУРСИ З ЕЛЕКТРОННИМИ ПІДРУЧНИКАМИ, РОЗРОБКАМИ УРОКІВ
https://ua.mozaweb.com
Код для безкоштовної реєстрації
MOZ-PX-PBWX-TIDD-VIMY-TVRI-UFWG-UAEDPMOZA
https://www.atschool.com.ua/paket-uchen/
LearningApps.org (LearningApps.org) — онлайн-сервіс, який дозволяє створювати інтерактивні вправи. Їх можна використовувати в роботі з інтерактивною дошкою або як індивідуальні вправи для учнів.
http://learningapps.org/
Padlet.com — це віртуальна дошка, на якій можна розміщувати окремі плитки-дописи з текстовою інформацією, гіперпосиланнями, зображеннями, прикріплювати файли, аудіо-, відеозаписи
1.Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 08.09. 2020 № 1115, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 28 вересня 2020 р. за № 941/35224);
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0941-20#n22
2. Методичні рекомендації
3.Працівниками КНЗ КОР “Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів” підготовлено методичні рекомендації та інформаційні повідомлення про організацію освітнього процесу в умовах дистанційного та змішаного навчання:
Організація роботи закладу освіти в умовах дистанційного навчання
випуски спеціалізованого педагогічного видання департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації та Комунального навчального закладу Київської обласної ради «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» “Інформаційно-методичний збірник”
-
№ 4 (246)/2021
-
№ 5 (247)/2021
-
№ 6 (260) 2022
-
№ 9 (263) 2022
-
Маніленко І.В. Управління освітнім процесом в умовах дистанційного навчання
-
Маніленко І.В. Правове регулювання трудових відносин в умовах дистанційного навчання
Виховна робота
Інклюзивне навчання
початкова освіта
Романюк О.В. Про особливості навчання учнів початкових класів в умовах дистанційного навчання
Організація освітнього процесу з навчальних предметів
українська мова і література
-
Поліщук О.М. Методичні рекомендації щодо організації навчання з української мови і літератури в умовах дистанційного навчання
-
Матушевська О.В. Освітні відео курсу «Українська література в іменах»
-
Матушевська О.В. Відео рубрики «Пані вчителька» на ютуб-каналі Катерини Лепської
зарубіжна література
іноземні мови
-
Ковровський І.Г. Перелік посилань для організації дистанційного навчання з німецької мови
-
Скрипчук Н.В. Перелік посилань з французької мови для організації дистанційного навчання”
-
Кірнасовська Р.В. Організація освітнього процесу з російської мови в умовах дистанційного навчання
історія та суспільствознавство
математика
фізика
-
Кравченко Д.А. Організація дистанційного та змішаного навчання фізики та астрономії
-
Матушевська О.В. Онлайн-курс з фізики для учнів 8-11 класів «Всеукраїнської школи онлайн»
природознавство
географія
хімія
інформатика
трудове навчання
-
Сацюк О.І. Організація освітнього процесу з трудового навчання (технологій) в умовах дистанційного навчання
фізична культура
предмет “Захист України”
освітня галузь “Мистецтво”